خانه / بیشتر بدانیم / کارکنان ناسا درصورت ثبت عکس و ویدئو اخراج می شوند

کارکنان ناسا درصورت ثبت عکس و ویدئو اخراج می شوند

به نقل از دیلی میل، ایمیلی که به طور داخلی برای کارکنان مقر فضایی کندی ارسال شده نشان می‌دهد حدس و گمانه زنی‌ها درباره انفجار کپسول دراگون هنگام آزمایش آن صحت دارد.

روزنامهOrlando Sentinel به ایمیلی دسترسی یافته که به طور مستقیم به ویدئویی اشاره دارد که پس از اختلال کپسول دراگون هنگام آزمایش استاتیک در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

در این ایمیل به کارمندان هشدار داده شده از هیچ فعالیتی داخل مقر فضایی کندی عکس و ویدئو ضبط نکنند و در غیر اینصورت اخراج خواهند شد.

در ۲۰ آوریل اسپیس ایکس مشغول آزمایش کپسول سرنشین دار دراگون بود، اما اختلالی سبب شد دودهایی نارنجی رنگ در مقر پرتاب کیپ کاناورال منتشر شود.

اکنون دو هفته پس از این رویداد، ناسا و اسپیس ایکس ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی را تأیید نکرده اند. علاوه برآن هیچ جزئیاتی درباره اختلال به وجود آمده در کپسول دراگون نیز منتشر نشده است.

به هرحال ایمیل منتشر شده به کارمندان شرکت هوافضای جاکوبز ارسال شده است. این شرکت یکی از پیمانکاران ناسا است.

در این ایمیل آمده است: همانطور که می‌دانید اسپیس ایکس کپسول سرنشین دار دراگون را در کیپ کاناورال آزمایش کرد و با اختلالی روبرو شد. در نتیجه ویدئویی از این رویداد در اینترنت منتشر شده است. البته ناسا یا اسپیس ایکس این ویدئو را منتشر نکرده اند. اکنون ناسا یا شرکت‌های مربوطه باید درباره انتشار اطلاعات مربوط به این رویداد تصمیم گیری کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *