خانه / بیشتر بدانیم / ۳۷درصد انگلیسی ها فکر می کنند انسان مجبور به سکونت در فضا می شود

۳۷درصد انگلیسی ها فکر می کنند انسان مجبور به سکونت در فضا می شود

به نقل از یاهونیوز، در شرایطی که سفر به فضا تا یک دهه پیش تنها توسط بخش دولتی صورت می گرفت، شرایط در سال های اخیر تغییر کرده و بخش خصوصی نیز با فعالیت های خود در این حوزه انقلابی در صنعت فضانوردی به وجود آورده است.

در همین راستا، شرکت هایی مانند اسپیس ایکس، ویرجین گالاتیک و آسگاردیا در تلاش هستند تا سفرهای فضایی را برای طیف گسترده تری از علاقمندان ممکن کنند.

آسگاردیا برای کسب اطلاعات دقیق تر در این زمینه تحقیقی را با مشارکت ۲۱۰۳ نفر از مردم انگلیس انجام داده که نشان می دهد ۲۹ درصد از پاسخ دهندگان حاضر هستند برای سفر به فضا هزینه کرده و پول بپردازند، البته به شرطی که شرایط این کار آسان باشد.

۱۸ درصد هم گفته اند حاضرند اندوخته های خود را در صورت امکان پذیر شدن سفرهای فضایی برای عموم مردم صرف این کار کنند. ۴۲ درصد از این افراد هم گفته اند معتقدند فرازمینی ها و بیگانگان فضایی روزی به کره زمین سفر خواهند کرد.

یک پنجم پاسخ دهندگان از این مساله ابراز نگرانی کرده اند که ممکن است روزی شهاب سنگی به زمین برخورد کند و یک چهارم این افراد گفته اند انگلیس باید یک سیستم دفاعی قوی تر برای مقابله با این رویداد احتمالی آماده کند. در نهایت ۳۷ درصد از مشارکت کنندگان در این تحقیق پیش بینی کرده اند که انسان در آینده به علت غیرقابل سکونت شدن زمین چاره ای جز زندگی درفضا نخواهد داشت.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *