خانه / اخبار / ناسا از بچه های مدرسه می خواهد که مریخ مریخ نورد 2020 را نامگذاری کنند

ناسا از بچه های مدرسه می خواهد که مریخ مریخ نورد 2020 را نامگذاری کنند

ناسا از بچه های مدرسه می خواهد که مریخ مریخ نورد 2020 را نامگذاری کنند

از طریق 1 نوامبر ، دانش آموزان می توانند ایده های خود را برای نامگذاری مریخ نورد سیاره سرخ که در حال حاضر با عنوان مریخ 2020 شناخته می شود ، ارائه دهند.
دانش آموزان آمریكایی در كلاس های 12 تا 12 واجد شرایط هستند كه ایده های خود را در مسابقه “نام Rover” بگذارند.دانش آموزان فردی با کمک معلمان خود ایده های خود را از طریق مقاله 150 کلمه ای ارائه می کنند. این نامزدی باید نشان دهد که چگونه نام اصلی و مناسب برای مریخ نورد است.آژانس فضایی می گوید هدف از برگزاری این مسابقه ، دانش آموزان علاقه مند و هیجان زده از موضوعات STEM است. این مسابقه دانشجویان را ترغیب می کند تا در مورد مریخ ، مریخ های گذشته و ماموریت های آتی که برای سیاره سرخ برنامه ریزی شده اند بیاموزند.

دانش آموزان می توانند مقالات خود را تا تاریخ 1 نوامبر ارسال کنند ، ورودی ها بر اساس مقاطع درجه معیار ، K به 4 ، 5 تا 8 و 9 تا 12 از هم جدا می شوند. در ژانویه مجاز به رای دادن است.این برنده در 18 فوریه 2020 ، دقیقاً یک سال قبل از انتظار می رود که مریخ نورد مریخ را لمس کند.

برنده مسابقه “نام راور” را به همراه خانواده خود دعوت می کنیم تا پرتاب پرتاب مریخ نورد در ژوئیه سال 2020 در مرکز فضایی کندی را تماشا کنند. برنده كلی نیز نام ارسالی خود را برای مریخ نورد 2020 در نظر خواهد گرفت ، با این حال ، ناسا موظف نیست اسمی را كه برنده شده ، انتخاب كند.

مریخ نورد مریخ 2020 با بررسی شرایط موجود در مریخ ، به جستجوی هرگونه نشانه ای از زندگی میکروبی گذشته و جمع آوری اطلاعات در مورد چالش هایی که احتمالاً در آینده ممکن است انسان با زندگی در این سیاره روبرو شود ، می پردازد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *