خانه / اخبار / دایره المعارف گالاکتیکا

دایره المعارف گالاکتیکا


Notice: Undefined index: taq_review_title in /home/fazayebi/public_html/wp-content/plugins/taqyeem/taqyeem.php on line 88

Notice: Undefined index: taq_review_total in /home/fazayebi/public_html/wp-content/plugins/taqyeem/taqyeem.php on line 90

User Rating: Be the first one !

دایره المعارف گالاکتیکا

تلفیق مجموعه ای از نقاشی های جان لمبرگ، هنرمند برنده جایزه امی، با همکاری کارل ساگان، متخصص اخالق ستاره شناس و علوم است. پوستر منحصر به فرد، محدود که در حال حاضر از طریق مجله نجوم در دسترس است، کهکشان خانه ما را به عنوان یک شبکه تمدن ها در مراحل مختلف پیشرفت تکنولوژی نشان می دهد. هر چاپ 30 “x 21” با راهنمای راهنمای توصیف تاریخ دهه ها پس از دایره المعارف Galactica ، به شدت تحت تاثیر Sagan، و توضیح نمادگرایی پشت طرح های ماندالا منحصر به فرد لومبرگ استفاده می کند برای نشان دادن تمدن در مراحل مختلف پیشرفت تکنولوژیک است.

جان لمبرگ و مجله نجوم ، نسخه آزمایشی منحصر به فرد، نسخه محدودی از دایره المعارف Galactica را منتشر می کنند. این پوستر منحصر به فرد که توسط هنرمند پرتره راه شیری ایجاد شده است، کهکشان خانه ما را به عنوان یک شبکه تمدن ها در مراحل مختلف پیشرفت تکنولوژی نشان می دهد.

اوایل کار لومبرگ در دانشنامه گالاکتیکا به شدت تحت تأثیر کتاب سال 1966 کارل ساگان، هوش زندگی در جهان بود. ساگان معتقد است که تمدن بر روی زمین منحصر به فرد نیست. در عوض، کیهان را به عنوان تمدن های متعدد، بعضی پیشرفته تر و بعضی کمتر از ما، پیش بینی کرد. دایره المعارف Galactica کاملا این چشم انداز را نشان می دهد، نشان می دهد که بسیاری – اما نه همه – از دنیای به عنوان “مرتبط” در یک شبکه ارتباطی که در اطراف کهکشان قرار دارد. متن همکاری بین لمبرگ و ساگان است که با هم کار کردند تا تصور کنند که چگونه زندگی ممکن است در دنیای اطراف ستارگان رخ دهد که در آنها عناصر بیشتر یا کمتری نسبت به خود ما داشته باشند.

در نهایت، تصویر اصلی که دایره المعارف گالاکسیکا امروز است، لومبرگ تمام عناصر مختلف این دهه ها را پوشش می دهد، همراه با بسیاری از تصاویر دیگرش، که در نهایت “شاید آخرین کلمه من در مورد این موضوع است. ”

این چاپ خیره کننده 30 “x 21” براق به یک لوله متصل می شود و با راهنمایی اطلاعاتی همراه است که تاریخ دهه ها را در پشت دایره المعارف Galactica شرح می دهد.

هنرمند: جان لومبرگ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *